Legéscsillapító webshop
Legéscsillapító, toronycsapágy
Kosár
Kosara üres.

Legéscsillapító alkatrészek keresése autó tipus szerint:



Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Frihed Parts Kft (székhelye 3562 ONGA, KÖLCSEY FERENC U. 48., cégjegyzékszám 05-09-028056; adószáma: 25316546-2-05; elérhetőségek (rendeles@kuplungneked.hu , +36 70 615 2274; továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (A Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

 

TERMÉKEK, ÁRAK

  • A webshopban megtalálható termékek közül az elérhetőeket megrendelheti online.
  • A termékek adatainál megtalálja a termék árát, amely az ÁFÁ-t is magában foglalja, a szállítási költséget nem.
  • Minimumrendelési érték nincs.
  • A webshopból való vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai az Ügyfelet terhelik. A
  • Szolgáltató a webshopon megadott árak változását fent tartja, mindazon által magát kötelezve törekszik azok aktuális értékére.
  • Amennyiben a megrendelt termék webshopon jelzett ára nem felel meg a valóságnak (pl. adminisztrációs hiba), úgy az Ügyfelet arról értesíti. Az Ügyfélnek joga van a megrendelést visszamondani, amennyiben az áreltérés számára nem elfogadható. A ténylegesen fizetendő ár, a megrendelés szóbeli vagy írásbeli visszaigazolásakor megadott ár.

 

MEGRENDELÉS, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

  • Kérjük az Ügyfelet, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába.
  • A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Kérjük, ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és annak árait is.
  • Ha az ellenőrzést követően megtöltött kosarát "rákattintással" az Ügyfél elküldi, a kosárban lévő valamennyi terméket megrendeli.
  • Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem javíthatók. A szerződés nem tekinthető írásba foglaltnak.
  • A megrendeléseket munkanapon 8 és 17 óra között fogadja és dolgozza fel a Szolgáltató. Az ettől eltérő időpontban elküldött megrendeléseket a legközelebbi munkanapon fogadja és dolgozza fel.
  • Az elküldött, kiválasztott termékekkel megrakott kosár (megrendelés) megérkezését a webshop vásárlást támogató rendszer automatikusan, elektronikus levél útján visszajelzi. A visszajelzés még nem jelenti a megrendelés elfogadását.
  • Ezt követően a Szolgáltató vevőszolgálati munkatársa az Ügyfelet telefonon vagy e-mailben megkeresi a szállítás időpontjának megerősítése, valamint a termékek készlethiányával való információk miatt. Ilyenkor a megrendelés feltételeit a Szolgáltató munkatársának már nem áll módjában módosítani.
  • A visszaigazolás megtörténtével (azaz, ha a telefonbeszélgetés, vagy e-mail váltás megtörtént), az Ügyfél (illetve az Ügyfél által képviselt szervezet) és a Szolgáltató között létrejön a szerződés.

 

A SZERZŐDÉS NYELVE, AZ ALKALMAZANDÓ JOG

  • A szerződés magyar nyelven jön létre és rá a magyar jog az irányadó.

 

AZ ÁR MEGFIZETÉSE

  • A fizetési módot a megrendeléskor választhatja meg.
  • A fizetés történhet készpénzben a házhozszállításkor (utánvét) és banki átutalás formájában. Készpénzes fizetés esetén a Szolgáltató nem számol fel külön utánvét díjat. (Részleteket lásd a Szállítási díjak menüpontban)

 

A HÁZHOZSZÁLLÍTÁS TELJESÍTÉSE

  • A szállítás teljesítéséhez szükséges szállítási címet a megrendelés elküldése folyamán, az annak fen tartott mezőknél, az átvételre alkalmas időpontot (időhatárokat) a megrendeléskor a megjegyzés rovatnál jelezheti az Ügyfél.
  • A munkanapokon 13 óráig megérkezett megrendeléseket 24 órán belül a Szolgáltató visszaigazolja. Amennyiben megrendelése munkanapokon 13 óra után érkezik meg, a termékeket a következő munkanap 13 órájától számított 24 órán belül igazolja vissza. Ha a 24 órás határidőbe szombat, vasárnap, vagy munkaszüneti nap is beleesik, a határidő annak megfelelően meghosszabbodik.
  • Külföldi címre szállítandó megrendelést, csak a Felek közti külön megállapodás útján teljesít a Szolgáltató.
  • A szállítás várható időpontját a Szolgáltató a visszaigazolás során közli a megrendelővel.
  • Amennyiben a szállítási határidő az Ügyfél számára nem elfogadható, minden köt ötség és költség nélkül visszamondhatja a rendelést.

 

KÉSZLETHIÁNNYAL KAPCSOLATOS KITÉTELEK
Amennyiben a megrendelt termékek vagy azok egy része nem áll a Szolgáltató raktárkészletében, a Szolgáltató a visszaigazolás folyamán az Ügyfélnek jelzi, és az Ügyfélnek lehetősége van a megrendelést visszamondani illetve egyedi feltételeket kötni vagy a megrendelést módosítani.


ELLÁLÁSI JOG

  • a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg (Korm. rendelet 4. § (1) bek.)
  • a termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától számított 8 munkanapon belül, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig (Korm. rendelet 4. § (2) bek. a) pont)
  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától 8 munkanapon belül, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig (Korm. rendelet 4. § (2) bek. b) pont)
  • a fogyasztó írásban történő elállása esetén elegendő, ha nyilatkozatát az elállási határidőn belül elküldi (Korm. rendelet 4. § (4) bek.)
  • a vállalkozás a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül fizeti vissza (Korm. rendelet 4. § (5) bek.)
  • a fogyasztó kizárólag a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket viseli (Korm. rendelet 4. § (6) bek.)
  • a vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését (Korm. rendelet 4. § (6) bek.)
  • azon termékek megjelölése a 6.4.5.2 pontnak megfelelően, amelyeknél a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, feltéve, hogy értékesít olyan terméket (Korm. rendelet 5. §).

 

TERMÉK VISSZVÉT, VISSZÁRÚ KEZELÉSE

  • A visszaküldött termékeknél a sértetlen csomagolású és be nem próbált alkatrészeket tudja a Szolgáltató újraértékesíteni. (sértetlen csomagolás és a hiánytalan cikkszám matrica) 
  • A termékek visszáruzási menetét gyorsítja a visszáru formanyomtatvány hiánytalan kitöltése!
  • A termékeket a vásárlást követő 10 munkanapon belül tudja a Szolgáltató visszavenni! Beépített terméket a Szolgáltatónak nem áll módjában visszavenni.
  • Gyári- és egyedi rendeléses termékek visszáruzása eseti elbírálás alá esnek!

 

CSEREDARAB VISSZAKÜLDÉSÉNEK SZABÁLYAI

  • A cseredarabot az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni. A csomagolás és az azonosító címke nem lehet sérült, szakadt, hiányos.
  • A cseredarabon nem lehet külsérelmi nyom.
  • A cseredarabnak megtisztított állapotúnak kell lennie és semmiképpen nem lehet veszélyes anyaggal szennyezett (pl. olaj, kenőzsír, fagyálló stb.)
  • A cseredarabnak összeszerelt állapotúnak és hiánytalannak kell lennie, és 100%-ban meg kell egyeznie az új alkatrésszel.






Kérdése van? Elakadt? Kérje segítségünket!
>> Küldjön üzenetet
vagy telefonon 06 70 615 2274 (H-P: 9-19)